پیام تسلیت شورای ائتلاف به مناسبت شهادت ۵ مرزبان غیور و جان برکف

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی طی پیامی شهادت ۵ مرزبان غیور و جان برکف در هنگ مرزی سراوان را تسلیت گفت.

سرویس اخبار شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی طی پیامی شهادت ۵ مرزبان غیور و جان برکف در هنگ مرزی سراوان را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

شهادت ۵ تن از مرزبانان جان برکف نیروی انتظامی که در دفاع از عزت، استقلال و امنیت ایران عزیزمان به شهادت رسیدند را به هموطنان مان، به ویژه خانواده بزرگ نیروی انتظامی و خانواده های داغدیده این جوانان غیور تسلیت عرض می کنیم.

گروهک تروریستی جیش الظلم که با حمایت قدرت های استکباری به شرارت ها و اعمال ددمنشانه خود ادامه می دهد، قطعا پاسخ سخت و پشیمان کننده ای بابت این جنایت دریافت خواهد کرد و جمهوری اسلامی ایران اجازه نخواهد داد قطره ای از خون برزمین ریخته این دلاورمردان بی ادعا پایمال شود.

لازم است دولت پاکستان به تعهدات خود جهت امنیت بخشی به مرزهای مشترک با جمهوری اسلامی ایران پایبند بوده و همت بیشتری برای کنترل و پاکسازی مناطق مرزی از لوث گروهک های تروریست از خود نشان بدهد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ضمن ادای احترام به مرزبانان غیور و خدوم سرزمین ایران اسلامی و عرض تسلیت شهادت این سربازان وطن به ملت شهیدپرور ایران و خانواده معزز آنان، از خداوند متعال علو درجات این شهیدان سرافراز را مسئلت داشته و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزبل طلب می کند.

کد خبر 990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha