کمیته دختران شورای ائتلاف سمنان آغاز به کار کرد

به مناسبت میلاد حضرت معصومه و روز دخترا به تعدادی از دختران جوان عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

سرویس استان‌های شانا - سومین نشست هم اندیشی دختران و بانوان فرهیخته انقلابی سمنان به ریاست معاونت بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان برگزار شد.

در این نشست با تشریح اهداف شورای ائتلاف به‌صورت اجمالی، به اهمیت مدیریت و شناخت بحران و القای رسانه‌ای دشمن و جبهه غرب در این خصوص پرداخته شد.

معاون بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان ضمن تاکید بر لزوم حل و تبیین شبهات و اشکالات قشر جوان و بخصوص دختران در حوزه حکمرانی و سیاست، نسبت به خطر سیاه‌نمایی در زمینه‌مشکلات موجود متذکر شد.

به منظور بهره مطلوب از ظرفیت جوانان و دختران و با هدف تقویت کمیته‌های معاونت بانوان، کمیته دختران معاونت بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان با مسئولیت خانم نجف‌زاده به شکل رسمی آغاز به فعالیت کرد.

سرکار خانم ذوالفقار مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان سمنان ضمن حضور در این نشست در خصوص کرامت و مقام دختران و زنان و همچنین هویت اصیل و وظایف بانوان انقلابی به سخنرانی پرداختند.

در پایان به مناسبت میلاد حضرت معصومه و روز دخترا به تعدادی از دختران جوان عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

کمیته دختران شورای ائتلاف سمنان آغاز به کار کرد

کد خبر 1029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha