مشارکت حداکثری تضمین قدرت و امنیت ایران اسلامی

محرمی دبیر کمیته علمی ـ آموزشی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در نوشتاری همگان را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش شانا - محرمی دبیر کمیته علمی ـ آموزشی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در نوشتاری همگان را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد:

انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی و راه اصلاح کشور است و همه باید در انتخابات شرکت کنند. کسانی هم که به دنبال ترمیم و حل مشکلات هستند، راه درست آن، انتخابات است.  
انتخابات آن مسیر صحیحی است که مردم می‌توانند به وسیله آن حاکمیت ملی، مردم‌سالاری و جمهوریت را در کشور تامین کنند. همه افرادی که از نظارت شورای نگهبان عبور کرده‌اند، صالح هستند اما به حکم عقل باید از بین آنها، افراد صالح‌تر را انتخاب کرد و برای شناخت اصلح، مردم تا جایی که توان بررسی دارند تحقیق کنند و اگر نمی‌توانند، به نظر افراد مورد اعتماد، توجه و عمل کنند.
با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، فشار آمریکایی‌ها در عرصه‌های مختلف اقتصادی علیه ایران کمرنگ خواهد شد و در مقابل اقتدار دیپلماسی سیاسی و اقتصادی کشور در برابر آمریکایی‌ها و اروپایی افزایش می‌یابد
مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت نظام را در حل مشکلات کشور افزایش خواهد داد و همه گروه‌ها، احزاب و جریان‌های سیاسی در این موضوع می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.
انتخابات در شیوه حکمرانی جمهوری اسلامی ایران تجسم مردم‌سالاری دینی است. تک تک رای های ما در کنار هم به مثابه آجرهایی خواهند بود که بنای امنیت ملی ما را می سازند و ما را شکست ناپذیر می کنند
مشارکت حداکثری در انتخابات، علاوه براین که زمینه تشکیل مجلس مردمی در رفع مسائل را فراهم می سازد، نشانه ای است بر حرکت در مسیر رهنمودهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر، بویژه سردار مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی که به جهت تحقق آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی جان شیرین خود را نثار کردند. بدین جهت، از ملت بزرگ ایران برای حضور حماسی و حداکثری، در انتخابات 11 اسفند و استقرار دولتی استوار به پشتوانه مردمی، برای محافظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، که به فرموده سردار دلها مصداق حرم است و این حرم اگر ماند دیگر حرم ها می ماند دعوت می نماییم.

کد خبر 3048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد باقر قالیباف IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 0
    رای ما انقلاب اسلامی است