کد خبر 3049
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
راه عبور از مشکلات مشارکت حداکثری است

دعوت کانون فرهنگیان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای مشارکت حداکثری ملت شریف ایران در انتخابات روز ۱۱ اسفند در سراسر کشور.

به گزارش شانا - احمد حیدری رئیس کانون فرهنگیان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در نوشتاری از طرف کانون فرهنگیان مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد:

  «انتخابات مظهر بیداری ملت ایران، مظهر دفاع از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است، مظهر دفاع از استقلال کشور است، مظهر دفاع از عزت ملی است.»    امام خامنه ای (مدظله العالی)

 اتحاد ملت ایران رمز پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی است. در آینده نیز باید همچون یدِ واحده این مسیر را ادامه داد و اختلاف‌های سلیقه‌ای و سیاسی نباید در وحدت ملی ایران در مقابل دشمنان تأثیرگذار باشد.
چنانکه راهپیمایی پرشور ۲۲بهمن ملت در همه شهرهای بزرگ و کوچک و روستاها، همت و سرزندگی و سرافرازی انقلابی خود را نشان داد و کسانی را که خواهان دل‌مردگی مردم ایران و فراموش شدن ۲۲بهمن هستند، غافل‌گیر کرد. این حضور ملی، خون تازه‌ای در رگ‌های جامعه، ملت و مسئولان می‌دمد.
ملت ایران ۴۵ سال است که از نعمت حق انتخاب در سایه انقلاب اسلامی بهره مند می باشند و با حضور در انتخابات در همه عرصه ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم ارکان تصمیم گیری های ایران اسلامی را شکل داده¬اند و به همین دلیل با پشتوانه عظیم مردمی این نظام توانسته بر بسیاری از مشکلات نظامی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و .... غلبه کند و در مسیر دستیابی به آرمان های بلند انقلاب در حرکت است و علیرغم حجم وسیع دشمنی های جهان استکبار که نمی خواهند این ملت در مسیر اقتدار خودش رو به جلو باشد؛ همچنان به خواست الهی با قدرت به حیات خود ادامه می دهد.
 ما فرهنگیان ایران اسلامی مطمئن هستیم که با شکر نعمت این موهبت الهی ( حق تعیین سرنوشت) خداوند نعمت¬های خود را افزون می گرداند و تحولات را به تبع استفاده صحیح از حق انتخاب ما در ساختن ارکان نظام اسلامی ایران جاری و ساری خواهد نمود لذا با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اعلام می داریم که تنها راه عبور از مشکلات و ایجاد تحول در حوزه های مختلف مشارکت حداکثری در انتخابات است که عظیم ترین سرمایه های اجتماعی را برای دفاع از این مرز و بوم به همراه خواهد آورد و آرمان شهدا را در ساختن ایران اسلامی محقق خواهد ساخت.

کد خبر 3049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha