بیانیه شورای ائتلاف خراسان رضوی پس از پایان انتخابات

خرسندیم که با افتخار، شادمانی خود از افزایش مشارکت مردم سرافراز مشهد در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را اعلام داشته و مراتب قدردانی خود از این مردم مومن و با بصیرت را بیان نماییم.

سروبس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی بیانیه شماره ۴ خود را پس از پایان انتخابات منتشر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

برگ زرین دیگری از دفتر پرشکوه و پرافتخار انقلاب اسلامی ورق خورد.

خرسندیم که با افتخار، شادمانی خود از افزایش مشارکت مردم سرافراز مشهد در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را اعلام داشته و مراتب قدردانی خود از این مردم مومن و با بصیرت را بیان نماییم. مشارکت حاصل رقابتی است که شکل گرفته از عناصر عادلانه و پرشور باشد. مفتخریم که لوازم تحقق اولویت نخست رهبر معظم انقلاب را به اندازه سهم و توان خود فراهم آوردیم و با تلاش برای اصلاح و بهبود فرآیندهای انتخاب نامزدهای اصلح هم به عدالت جاری در فضای انتخابات یاری رسانده و هم به عنوان بخشی از بدنه انقلابی، در تنور رقابت سالم دمیدیم .

امید که جریان انقلابی روز به روز، در مشهد مقدس و کشور عزیزمان پرورش یافته تر و تناورتر شود.

در همین راستا، با توجه به تعیین قطعی سه نماینده از پنج نماینده حوزه انتخابیه مشهد و کلات، ضمن تبریک به منتخبین مردم آقایان نصرالله پژمانفر ، میثم ظهوریان ، علی اصغر نخعی راد و اعلام آمادگی جهت هرگونه یاری رسانی برای تحقق وظیفه خطیر نمایندگی، باستحضار می رسانیم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در راستای تعیین دو نماینده بعدی مشهد مقدس در مجلس شورای اسلامی در کنار سایر جریانات انقلابی، با تمام توان به فعالیت و رقابت سالم خواهد پرداخت.

امید است نتیجه حاصله، امیدبخش و سرشار از خیر و برکت برای پایتخت معنوی جهان اسلام باشد. و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین و العاقبة للمتقین. هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی.

۱۳ اسفندماه ۱۴۰۲

کد خبر 3053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha