دکتر روح‌الامینی: تحریم دشمن، سردار کوثری را بیش از پیش سرافراز کرد

عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: دشمن با تحریم سردار کوثری نشان داد در برابر وفاداران و دلدادگان انقلاب اسلامی ناتوان است.

سرویس اخبار شانا - دکتر عبدالحسین روح الامینی، عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، در واکنش به تحریم سردار محمد اسماعیل کوثری توسط اتحادیه اروپا، بیان داشت: به محضر سردار کوثری سلام و درود میفرستم، ایشان نقش جهادی و انقلابی خود را بسیار عالی ایفا می کنند و عمری است در حال جهاد فی سبیل الله هستند.

وی ایمان راسخ به مبانی انقلاب، مجاهدت مستمر و استقامت در راه اسلام و انقلاب و غیرت دینی و انقلابی را از ویژگی های سردار کوثری دانست و افزود: ایشان پرونده‌ افتخار آمیزی در مجاهدات دفاعی، فرهنگی و سیاسی دارند؛ از جمله دفاع مقدس، نقش‌آفرینی در جنگ نرم؛ بصیرت آفرینی و روشنگری در برابر فتنه ها، افشای توطئه های دشمن و ... نکته اینجاست که اروپا از این عنصر پاکباخته آشفته است.

روح الامینی با بیان اینکه تحریم دشمن، سردار کوثری را بیش از پیش سرافراز کرد، تصریح کرد: دشمن ما نشان داد در برابر وفاداران و دلدادگان انقلاب اسلامی ناتوان است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تبیین ماهیت تحریم های اخیر خاطرنشان کرد: ایران اسلامی همزمان با جنگ ترکیبی روند پیشرفت خود را ادامه داده و به دستاوردهای جدید در حوزه های پزشکی، دفاعی، عمرانی، تجارت خارجی و ارتقای مناسبات اقتصادی دست یافته است؛ این در شرایطی است که هدف دشمن توقف روند پرشتاب پیشرفت ایران اسلامی و ضربه به «ایران قوی» بود و باید گفت تحریم های دشمن نشانه استیصال آنها در برابر پیشرفت سریع و مستمر ایران و شکست شان در جنگ ترکیبی است.

کد خبر 306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha