نشست اعضای شورای ائتلاف گلستان با روسای شهرستان‌ها

دراین جلسه فعالیت شورا درانتخابات مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی درسطح استان و حوزه های انتخابیه مورد رسیدگی قرار گرفت.

سرویس استان‌های شانا - جلسه ماهانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان درروز شنبه ۱۹ اسفندماه با حضور روسای شهرستانی این شورا تشکیل جلسه داد . دراین جلسه فعالیت شورا درانتخابات مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی  درسطح استان و حوزه های انتخابیه مورد رسیدگی قرار گرفت و دبیراجرایی شورا گزارش مبسوطی از این فعالیتها را تشریح و اظهارداشت: علیرغم  تبلیغ تحریم انتخابات از سوی دشمنان و عدم حضوربخشی از فعالین سیاسی داخلی و تنگناهای  معیشتی مردم  و بداخلاقی‌ها ورفتارهای غیرحرفه ای برخی احزاب، لیکن  با فعالیت و حضورو رقابت وفاداران نظام اسلامی ، مشارکت بالای ۴۰درصدی مردم دراستان محقق شد که شورای ائتلاف نیز به سهم خود دراین دستاورد نقش موثری ایفا نمود. و با برگزاری دهها مجمع عمومی و همایش و گردهمایی و اقدامات تبلیغی و ترغیبی و...زمینه ساز مشارکت خوب مردم گردید.

وی هدف برنامه های سال آتی را، تعمیم و تعمیق و توسعه همه رده های  شورای ائتلاف در استان برشمرد واز فعالیت اعضا در سال جاری تشکرنمود.

در ادامه جلسه ، هرکدام از  روسای شورای ائتلاف شهرستانها  در رابطه با فعالیت‌های انجام گرفته توضیحاتی ارائه و نظرات خودرا در رابطه با فعالیت‌های آتی ابراز کردند.

در ادامه جلسه ، آقای دکتر سیدعلی طاهری  ضمن تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته در شوراهای ائتلاف استان و شهرستانها، بر ضرورت استمرار و فعالیت شوراهای ائتلاف ، تعامل، همراهی و همکاری با منتخبین  راه‌ یافته به مجلس شورای اسلامی و مطالبه گری از آنان، تلاش برای توسعه تشکیلات و تکمیل اعضای کانون‌های قشری و تخصصی شورای ائتلاف، آسیب شناسی از انتخابات تاکیدکرد و گفت: تلاش دشمنان خارجی و برخی عوامل وابسته داخلی برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی از طریق تحریم انتخابات ، با هوشیاری مردم با بصیرت ایران اسلامی نقش بر آب شد .
وی همچنین از سوی خود و اخوی گرانقدرشان آیت الله سیدمحسن طاهری،  از مردم شریف استان  بخاطر اعتماد به ایشان، برای انجام وظیفه نمایندگی درمجلس خبرگان رهبری سپاسگزاری نمود .
دکترسیدعلی طاهری در پایان سخنان خود از کلیه اعضای شورای ائتلاف استان و شهرستانها تشکر و درخواست نمود که در تعمیق و توسعه تشکیلات همت مضاعف نمایند.
 

نشست اعضای شورای ائتلاف گلستان با روسای شهرستان‌ها

نشست اعضای شورای ائتلاف گلستان با روسای شهرستان‌ها

نشست اعضای شورای ائتلاف گلستان با روسای شهرستان‌ها

کد خبر 3073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha