شورای ائتلاف خوزستان: هر لحظه آماده دفاع از ایران اسلامی هستیم

شورای ائتلاف خوزستان حمایت خود را از اقدام شجاعانه دلاور مردان نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌کند.

سرویس استان‌های شانا - بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان در مورد پاسخ به حمله اسرائیل به سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و ولایتمدار خوزستان

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مقابل حق قانونی دفاع مشروع از ایران اسلامی و با توجه به ماده «۵۱» منشور ملل متحد ، در پاسخ به تجاوزات نظامی اسرائیل و به شهادت رساندن جمعی از نیروهای نظامی و پیشکسوتان و جانبازان دفاع مقدس کشورمان در سفارت ایران در سوریه در تاریخ ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ ، حملات نظامی علیه پایگاه‌های نظامی اسرائیل را شب گذشته به انجام رساند و بار دیگر موجب خرسندی ، سربلندی و غرور ملت ایران شد.

شورای ائتلاف خوزستان حمایت خود را از اقدام شجاعانه دلاور مردان نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام داشته واین موفقیت در انتقام ملت عزیز ایران را به فرماندهی معظم کل قوا و ملت سرافراز کشورمان تبریک عرض می نماید .

اعضای متعهد و متدین این شورا بعنوان سربازان ولایت ، آماده و گوش به فرمان هستند و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و هر لحظه آماده دفاع از ایران اسلامی می باشند . نَصرُ مِنَ اللهِ و فَتحٌ قریب.

کد خبر 3106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha