بیانیه شورای ائتلاف همدان در حمایت از دلاورمردان ایران اسلامی

در این بیانیه آمده است: چهل و پنج سال بغض فشرده ملت بزرگ و سلحشور ایران اسلامی از ظلم و ستم رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی و آرزوی امامین انقلاب و همه شهیدان به پایان رسید.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در حمایت از دلاورمردان ایران اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله قاصم الجبارین

وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ  حج - ۴۰

چهل و پنج سال بغض فشرده ملت بزرگ و سلحشور ایران اسلامی از ظلم و ستم رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی و آرزوی امامین انقلاب و همه شهیدان به پایان رسید و امروز در اولین دقایق بامداد عملیات مقتدرانه "وعده صادق" بانام مقدس "یا رسول الله" با شلیک صاعقه وار صدها موشک و پهباد به قلب سرزمین های اشغالی آغاز شد؛ گنبد به اصطلاح آهنین و مجموعه های دفاعی دشمن را در هم فرو ریخت و ترس و وحشت را در دل دشمنان مستولی کرد.

دیشب تنها شبی بود که کودکان غزه بعد از ۱۹۰ شب و روز راحت سر به زمین گذاشتند و بدون هراس از بمباران هواپیماهای دشمن استراحت کردند.

این پیروزی بزرگ وتاریخی را به ساحت مقدس حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف  و  امام راحل عظیم الشان که ما را با راه و رسم جهاد و شهادت آشنا کرد  و بر شهیدان عزیز که در این مسیر الهی همه هستی خود را در طبق اخلاص قرار دادند و امروز خود شاهد و محافظ و مظهر قدرتند و به مولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه ای عزیز سکاندار کشتی پر تلاطم و روح آرام و آرامش بخش جامعه و ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی تبریک عرض نموده ، و اعلام می کنیم این عملیات شگفت انگیز پاسخ مشروع به اقدام نامشروع رژیم جعلی صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی جمهوری اسلامی ایران در دمشقِ سوریه بود ، و تنها یک سیلی به صورت دشمنِ شرور ، و آغاز راه در معادله نبرد با دشمنان اسلام است

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به رزمندگان و غیور مردان سپاه اسلام و محور مقاومت و آرزوی شادی روح امام و شهیدان ، حاج قاسم عزیز ، شهید تهرانی مقدم ، شهدای هسته ای ، شهید فخری زاده ، شهید سید رضی موسوی و شهید زاهدی و یاران شهیدش ، به دشمن جعلی اعلام می کنیم که معادله نبرد تغییر کرده ، دوران بزن در رو تمام شده و در صورت ارتکاب هر جنایتی ، سیلی محکم و دندان شکنی از فرزندان دلیر و شجاع این ملت دریافت خواهد کرد. بعون الله تعالی

 والسلام علی عباد الله الصالحین

کد خبر 3107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha