ارتش، در خدمت نظام اسلامی، منافع ملی و مردم است

شورای ائتلاف خوزستان، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی بویژه نیروها و تیپ های سه گانه مستقر در خوزستان عزیز و خانواده‌ های گرانقدر آنان تبریک میگوید.

سرویس استان‌های شانا - پیام شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان خوزستان بمناسبت روز ارتش به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

بیست‌ونهم فروردین یعنی ارتش متعلّق است به ایران، به انقلاب، به مردم؛ و در خدمت هدفهای مردم و در خدمت هدف های انقلاب ایستاده است.

مقام معظم رهبری ۱۳۹۴/۰۱/۳۰

 ایران اسلامی مرهون مجاهدت ها و تلاش های مخلصانی انقلابی بویژه نیروهای مسلح که به‌عنوان مدافعان خط مقدم دفاع و بازدارندگی کشور بوده و هست.

امروز بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی اعتقاداتش مانند اعتقادات مردم، احساساتش مانند احساسات مردم و خدمتش نه برای اشخاص و افراد، بلکه در خدمت نظام اسلامی، منافع ملی و مردم به معنای حقیقی می باشد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان، ٢٩فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی بویژه نیروها و تیپ های سه گانه مستقر در خوزستان عزیز و خانواده‌ های گرانقدر و ایثارگر آنان تبریک گفته و توفیقات مستمر آن جان برکفان این عرصه را زیر سایه حضرت ولی الله الاعظم(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری را از خداوند خواستار است.

کد خبر 3113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha